באיזה שעה נולדתם? ואיך זה משפיע על חייכם? • לראות מעבר לאופק

נקודת האופק היא "העדשה דרכה אנחנו רואים את העולם והעולם רואה אותנו".
בת שבע דרגן 2 Comment on באיזה שעה נולדתם? ואיך זה משפיע על חייכם? • לראות מעבר לאופק

כשאנחנו מבקשים להבין מה בסופו של דבר מכריע את בחירותיו של אדם, במקצוע, במערכות יחסים, בהתנהגות, ביטחון בעצמו, כל ההכרעות הסופיות והכיוונים שייבחרו – עלינו להבין על בוריה את נקודת האופק • לראות מעבר לאופק

צילום: Zack Wajsgras/Flash90
נקודת האופק היא "העדשה דרכה אנחנו רואים את העולם והעולם רואה אותנו".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשמדברים אסטרולוגיה, השאלה הראשונה היא: "מה המזל שלך". אבל, כשתלכו לאסטרולוג, אחת השאלות הראשונות והחשובות שהוא ישאל אתכם תהיה: "באיזה שעה נולדתם" נקודת האופק במפת הלידה שלנו נקבעת לפי שעת הלידה שלנו. היא מסמלת את אותו הרגע בו הגחנו לאוויר העולם והתחלנו את המסע שלנו.

אם מיקומה של השמש (המזל שלנו) הוא מי שאנחנו מבקשים להיות'נקודת האופק היא מי שאנחנו. מיד כשנולנו, עוד לפני שלמדנו משהו'האופק מסמל את כל מה שהבאנו אתנו לעולם. הדברים שמוטמעים ומוטבעים בנו.

כשאנחנו מבקשים להבין מה בסופו של דבר מכריע את בחירותיו של אדם, במקצוע, במערכות יחסים, בהתנהגות, ביטחון בעצמו, כל ההכרעות הסופיות והכיוונים שייבחרו – עלינו להבין על בוריה את נקודת האופק,לפי נקודת האופק אדם יתחיל ויסיים, אדם ייכנס וייצא מדברים. גם אם אימץ לעצמו ופיתח עד כמה שפיתח את תכונות השמש – כפי שאמנם ראוי לעשות – נקודת האופק תמיד תבצבץ ברגע הקריטי.

בהיות נקודת האופק מוטבעת בנו בעוצמה, היא מבטאת חלק גדול מן ההופעה הפיסית שלנו. האלמנטים במפה שקשורים לאופק יתבטאו תמיד, אצל מי יותר ואצל מי פחות – במראה הפיסי שלו. כמובן שגם השמש, והירח, וונוס וכל האחרים יטביעו את חותמם על גופנו ופנינו, אבל לאופק חלק נכבד במיוחד במראה, בהקרנה הכללית שלנו, בהופעה שלנו, בבחירת הבגדים, התנועות, עוצמתן, תדירותן, דרך האופק אנחנו יוצאים החוצה באופן הכי אותנטי, ולכן ייראה גם בפיסי והלא-פיסי שאנחנו משדרים.

ליז גרין, אסטרולוגית בעלת שם, טבעה ביטוי שהינו הסיכום התמציתי ביותר של כל הנאמר לעיל על נקודת האופק "העדשה דרכה אנחנו רואים את העולם והעולם רואה אותנו".

על רגל אחת, אומר לכם שאת המזל בו נמצאת נקודת האופק שלנו מוצאים בדרך הבאה: ביממה 24 שעות, ישנם 12 מזלות, כך, שכל שעתיים מתחלף מזל האופק,שעת ההתחלה – שעת הזריחה,בכל חודש, פותח את מזלות האופק, המזל של אותו החודש,כך, שאם עכשיו אנחנו מתחילים את מזל קשת,מי שנולד בשעתיים הראשונות לאחר זריחה – האופק שלו בקשת,מי שנולד בשעתיים שלאחר מכן – האופק שלו בגדי וכן הלאה.

מתקשים? אתם יכולים לשלוח לי מייל (מופיע בסוף הטור) ואמצא עבורכם את מזל האופק שלכם. לא יודעים באיזה נולדתם? אפשר להתקשר למרשם אוכלוסין *3450 ולבקש מנציג שירות את שעת הלידה שלכם.

אז אחרי שסיימנו את החלק הטכני, בואו נראה איך מתבטאת כל נקודת אופק:

טלה – כשנקודת האופק בטלה, הבחירות שלנו יהיו ספונטניות. פחות בירורים, פחות בדיקות, זבנג וגמרנו. הבחירות ייעשו מנקודת מוצא אופטימית, כזו שמאמינה בחיים ומאמינה בטוב עם העדפה ברורה למה שיכול להוביל אותנו למשהו חדש – מסעיר יותר שעוד לא ניסינו ודבר נוסף שילמד אותנו על הסיבה לשמה הגענו לפה בכלל..
שור – עם אופק בשור מה שחשוב זה "מה אני מרוויח מזה" וכשמדברים על רווח מדברים ללא ספק על דברים גשמיים – כסף, רכוש, נכסים.. השוורים לא עושים שום דבר בחינם ומה שהם מחפשים זה ביטחון בחיים שאותו הם מקבלים מצבירת כסף ונכסים. נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה זה שהשוורים לא ממש אוהבים לעבוד קשה ולא אוהבים שינויים (בלשון המעטה..) כך שהם יחפשו את הבחירה שתאפשר להם כמה שפחות לזוז ולשנות וכמה שיותר להרוויח.

תאומים – התאומים אלופים בלהבין מה נכון להם ברגע זה ולפי זה להחליט. לא ממש ערכים, לא ממש רגשות, לא ממש רווחים עתידיים אלא בעיקר – מה נכון ומתאים עכשיו. מה שאומר שהבחירות שלהם יכולות להיות שונות במהות בזמנים שונים. הכל תלוי ברגע הנוכחי ובמה שנכון ומתאים לאותו הרגע.

סרטן – הסרטנים בוחרים מהבטן. הם יבחרו את הבחירה שתאפשר להם כמה שיותר ביטחון. כשאצלם ביטחון זה בעיקר ביטחון רגשי – המקום שירגישו בו הכי בבית, המקום בו יהיו בטוחים שלא יפגעו. הם לא סובלים מעודף של ביטחון עצמי כך שהבחירות שלהם יהיו תמיד הברורות מאליהם, לא יותר מידי העזה או אומץ. ובעיקר – בלי הרבה שינויים וצלצולים.

אריה – האריות אוהבים לחיות. הם מעדיפים תמיד להגיע כמה שיותר מהר אל המקום הגבוה ביותר ושכולם ימחאו להם כפיים. חזק. עם אופק באריה מרגישים טוב בכל מקום ובטוחים שהעולם נברא, איך לא, במיוחד בשבילכם.

בתולה– לבתולה קשה לבחור כי היא תמיד מחפשת את הבחירה המושלמת, זו שתכסה את כל הפרטים, את כל הסיכונים, את כל האפשרויות, שתתברר כנכונה גם בעוד 100 שנה ושמישהו, לא משנה מי, יבטיח לה שזה גם יצליח. בקיצור, קשה לה מאד לבחור.

מאזניים – עם נקודת אופק במאזניים כמעט ובלתי אפשרי לבחור. לא בגלל הפרטים, לא כי יש בעיה של חוסר ביטחון, אלא משום שעם אופק במאזניים צריך לשאול את כל העולם, להתייעץ עם כל מי שזז, לבדוק את כל האופציות שוב ושוב ושוב ושוב, לשגע את כל העולם ואשתו, ואז… במקרה הטוב.. לבחור הפוך.

עקרב – העקרבים עובדים מהבטן. הם בוחרים מהתחושות שלהם, עם אינטואיציה מאד חזקה. עם אופק בעקרב אין התפשרויות, אין משהו באמצע. יש עד הסוף, הכי קיצוני, ובלי פשרות. העקרבים, סובלים לעיתים מפחדים וכמובן שהפחדים שלהם משפיעים באופן דרמטי וחזק על הבחירות שלהם. לעיתים הם פשוט יבחרו שלא לבחור כי קשה להם להתמודד עם המצב החדש.

קשת – הקשתים מחפשים את האופציה הקלה, זו שלא תדרוש מהם מחויבות, או מאמץ מיוחד. יש להם הסתכלות רחבה על העולם, כך שהם לא ממש ירדו לפרטים אלא יסתכלו על התמונה מרחוק ובגדול. הם אוהבים שפע ומרחבים, המון חופש ועצמאות.

גדי – עם אופק בגדי יש להם ללא ספק הרבה אחריות, רצינות, בגרות ושאיפות. אין בחירות קלות, לא מחפפים. עם אופק בגדי עושים על פי רוב מה שצריך לעשות. בלי הנחות. בלי "לא מתחשק לי או לא בא לי" הכול לפי החוקים והכללים, עם מסגרות ברורות ושאיפות גבוהות.

דלי – אופק בדלי, כמו כל מזלות האוויר, מתקשים לבחור. כשמנסים לבחור מהראש זה כמעט ובלתי אפשרי. יש אין סוף אפשרויות אין שום דחף פנימי שבוער בפנים ומוביל אותנו לקבל החלטה ולזוז. על פי רוב הדליים לא יבחרו ויחכו שדברים יקרו מאליהם.

דגים – עם נקודת אופק בדגים, לא תמיד בוחרים. או בעצם בוחרים להיות במקום שלא בוחר ומתלונן על זה שהחיים מתאכזרים אליי. מעדיפים להיות במקום של "עשו לי" "אכלו לי" "תרחמו עליי". אבל לא תמיד. אם יש מפה חזקה, אז הבחירות של הדגים יהיו ממקומות נטולי אגו, מקומות של חסד ורחמים, מקום שחושב על כל העולם ואשתו וכמעט ולא עליי. בחירה אינטואיטיבית ונקייה.

בת שבע דרגן
אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי
[email protected]



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על תמוז!!!
    כל מי שהוא תמוז הוא ממווששללממוותת!!!!

  2. 1

    הערה למזל אריה- העולם נברא בשביל כל אדם בנפרד